Náš tým
Tomáš Novotný
Automechanik, co se již
od předškolního věku pokusil rozebrat vše co šlo .... Ptáte se proč ... ? No
prostě proto, že musel vědět, jak to pracuje a zda to nejde nějak vylepšit.
Třeba tam dát motor ☺K motorkám a všemu co se pohybuje,
spaluje to nejlépe
benzín a žene se to kupředu
se dostal již v osmi letech, a to už je nějakej ten pátek, kdy s kamarádem vytáhly z půdy zadřenýho Pařeza, a to by bylo, aby to nejezdilo.
Takže takhle to všechno vlastně začalo. Pak Babety, Fichtly, Panelka, Třinda,
Emzeta a pak konečně dospělá motorka s obsahem 750ccm. Po létech práce na
servisu a ježdění si na motorkách s kamarády, které jsem už tenkrát učil jezdit
lépe, jen tak pro radost, mě oslovil Pavel a ptal se, zda bych nešel ty
motorky i učit k němu do Autoškoly.A tak jsem se dostal k tom, že na motorkách
nejen jezdím, ale také už se víc jak 10 let věnuji tomu, abych své dlouholeté
zkušenosti nasbírané nejen na cestách ale samozřejmě také po různých kurzech a
moto školách, mohl předávat začínajícím motorkářům a motorkářkám. Jenže v autoškole
to prostě stihnout nejde, a tak se krom Autoškoly věnuji i Motoškole a dalšímu
rozvoji, vzdělávání a zdokonalování všech lidiček co mají rádi jednu stopu a
vědí, že člověk se učí celý život a že na motorce se začíná každé jaro znovu.
Tedy pokud jí na zimu jsme schopni odložit... ☺☺Jo a
přátelé. Kdyby vám někdo tvrdil, že něco nejde, tak vám buď kecá a nebo neví,
že to jde .. ☺
Pavel Efler
Na motorku mě posadil poprvé můj táta asi v osmi letech, kdy mi postavil terénní 50tku a já si doteď pamatuji tu podmanivou vůni benzínu. Ta vůně a dvě kola mi zůstali až doposud a jsem za to moc rád. Začalo to motokrosem a motorky mě ve své podstatě provází neustále ☺. Pak do toho přišly samozřejmě i silniční motorky od prvního Simsona, všechny motorky asi nejde vyjmenovávat, až po okruhové CBR i cestovní endura. Na těch moc rád cestuji a pokud je to možné co nejdál a je jedno jakým směrem... pouze jen poznat to, kde jsem ještě nebyl (pokud možno s puncem offroadu☺). No a ruku v ruce s tím vším jsme se rozhodli založit v minulosti naší autoškolu. Společně s výukou pro získání řidičáku na motorky se tomu snažíme dát podobu, která se samozřejmě utváří, vyvíjí a ve své podstatě přizpůsobuje jak potřebám našich klientů tak ale i našim. Věnujeme se nejen výuce nových motorkářů / motorkářek, ale i zdokonalování stávajících na kurzech které pořádáme. Co vím naprosto bezpečně je to, že když děláte to co Vás opravdu baví, naplňuje a navíc máte kolem sebe tým opravdu super lidí.. tak ten výsledek stojí prostě za to.. ☺
Karel Srna
Kluk, který si lásku k motorkám našel tak nějak sám.Na vsi,kde vyrůstal projela motorka stěží jednou za rok a tak musel podnikat výlety ať už na trial nebo motokros, kde hltal doslova každý průjezd. Zásadní zlom nastal,když kluci dorostli a v 12 letech mu táta pořídil prvního fichtla. Přes noc z něj udělal streeta,.....blatník,plechy a vše nepotřebné pryč,aby se to nezničilo.O týden později už byl fichtl na pokraji životnosti,avšak motor stále držel a tak putoval do rámu motokrosové ČZ.Pak následovali různé varianty ČZ-JAWA-SIMSON.Kolem 21 roku si pořídil svou první motorku a to rovnou asi tu nej. Psal se rok 2001 a v garáži stála Yamaha FZR 1000 z roku 94, na kterou se jezdili dívat kamarádi z celého okolí.První projížďka,první maximalka (260) a pocit absolutní nirvány .Poté následovali další motorky,ale FZR v garáži zůstalo dalších 13 let.Zhruba v roce 2010 ho nějak ježdění v provozu přestalo na nějaký čas bavit a začal sledovat kaskadéry a stuntery. O rok později přestavuje jednu bouranou vránu na stuntmoto a začíná omlacovat motorku a i sebe o tvrdý asfalt.V roce 2013 přichází nabidka z motoškoly pro Besip dělat instruktora v projektu pro motorkáře a podniká různé motovýlety po Evropě. Instruktora dělá doposud, předává cenné informace nejen z oblasti stuntridingu , ale i z ježdění v běžném provozu. Zaměřuje se jak bezpečně zvládat krizové situace, brzdění, nastavení motocyklu a mnoho dalších záležitostí které je přínosné stále a hlavně dobře procvičovat
Lukáš Novotný
Čtyřkolku? A chceš vozit zmrzlinu nebo co? Odpověděl strejda motorkář... Takhle nějak to začalo. Bylo mi tehdy osm let, když jsem toužil po kamarádově čtyřkolce. Naštěstí byl poblíž strejda, který věděl, co říká. Z počátku jsem osedlal čínský motocykl dirtbike 125 ccm 4T, na které jsem začal s motokrosem. Pak následovala skvělá Honda cr85 ccm 2T. Prožil jsem pár karambolů, polámaných kostí a podobně. Nicméně to k tomu patří. Po Hondě přišla další ještě skvělejší Honda cr 125ccm 2T. Motokros mi přinesl mnoho zkušeností, které jsem následně přenesl do provozu na silniční motorce. Nejdříve tedy na nějakých 50ccm. Dále na Aprilii 125ccm 2T plně otevřené, na které jsem sbíral párkrát nejen sebe ze země, ale hlavně i další cenné zkušenosti. Dále jsem vystřídal několik druhů motorek od supersportů, naháčů po endura.Své zkušenosti a postřehy rád předávám dále. Není totiž lepší pocit, než když vám kamarádi motorkáři upřímně poděkují.
PS. Kolama dolů 🛵⬇️